Johan Bos hield open hof in de Open Hofkerk

Hij werd 48 jaar en wilde dat graag in de kerk met de leden van de kerk, maar ook anderen vieren.
De recreatieruimte van de Open Hofkerk zat vol met leden van het protestantse kerkgenootschap, maar ook mensen van buiten die groep kwamen naar het verjaardagsfeestje van Johan Bos.

Hij is pastor van de protestantse wijkgemeente Slinge en de Open Hofkerk is zijn domicilie. De kerk ontleent haar naam aan een psalm met daarin de tekst Hij hield er open hof. Iedereen was als het ware welkom.

Zo zit Johan ook in elkaar. Hij had voldoende taart ingeslagen voor iedereen. En er was nog veel meer.

Hij werd zelf natuurlijk ook goed bedacht, onder andere door Joke Spijkers en Bien Hofman, die hem kwamen feliciteren en cadeautjes toevoegden aan de grote stapel cadeaus, die al op een hoekje van de bar lag.