Jonge voetballertjes bezorgen In de Kijkerd

Zeven jonge voetballertjes van Slinge Kings 010 hebben In de Kijkerd rondgebracht in de Halsterenstraat en Papendrechtstraat.

De jongens zochten een leuk klusje in de wijk en aangezien de nieuwe In de Kijkerd net verschenen was, gingen ze met een stapel wijkmagazines op stap om deze rond te brengen.

Slinge Kings 010 is een team van Feyenoord Street League (FSL), een straatvoetbalcompetitie voor kinderen van 9 t/m 12 jaar. Elke straat of wijk uit Charlois, Feijenoord, IJsselmonde en Ridderkerk kan met een team meedoen en speelt zijn thuiswedstrijden op een geselecteerd veld in de eigen wijk. Zo speelt Slinge Kings 010 aan de Oldegaarde. Er worden ook uitwedstrijden gespeeld. De teams worden begeleid door een Buurtcoach uit de wijk en staan onder leiding van officiële Feyenoord Street League scheidsrechters.

Meer informatie staat op de website van Feyenoord Street League.