Kassabonnenactie van Winkelcentrum Pendrecht

Rotterdam, 1 november 2011

Betreft: Kassabonnenactie winkelcentrum Pendrecht

Geachte ondernemer in winkelcentrum Pendrecht,

Een winkelgebied met een goede positionering kan zich positief onderscheiden ten opzichte van de concurrentie. Een groter marktbereik resulteert in meer bezoekers en meer bestedingen. Winkeliersvereniging Pendrecht onderstreept het belang om hieraan richting te geven.

U heeft het vast al gemerkt, van meerdere kanten wordt inzet gepleegd om ons winkelcentrum goed op de kaart te zetten én te houden. Door het jaar heen verzorgt de winkeliersvereniging, in samenwerking met andere betrokken partijen, tal van activiteiten om de aantrekkelijkheid van winkelcentrum Pendrecht voor het winkelend publiek naar nog een hoger plan te tillen. Een voorbeeld daarvan is de aanpak van leegstand, feestverlichting en bewegwijzering.

Wat staat er dit najaar op stapel? De eerstvolgende activiteit is: De Pendrecht-

Kassabonnenactie.

Uitleg van de actie:

Bezoekers sparen minimaal 100 euro aan kassabonnen van de winkeliers in winkelcentrum Pendrecht.

Stoppen deze in een enveloppe voorzien van de volgende gegevens: naam, adres, telefoonnummer, email-adres en geboortedatum.

Gooien deze in één van de tonnen bij:

 Van Liesdonk Schoenen (Krabbendijkestraat 81)

 Albert Heijn (Krabbendijkestraat 10)

 Astrid’s Homedecor (Plein 1953 nr 8-9)

Iedere maand maakt men kans op één van de waardebonnen van winkelcentrum Pendrecht : 1 x 30, 1 x 20, 1x 10. Trekking vindt plaats op de laatste zaterdag van de maand.

Winnaars worden bekendgemaakt via posters bij de deelnemende winkeliers.
Op vertoon van legitimatie kunnen zij bij Van Liesdonk Schoenen hun prijs ophalen. Kinderen onder de leeftijd van 16 jaar moeten door een verantwoordelijke meerderjarige boven de 18 jaar worden vergezeld.
De bonnen kunnen ingeleverd worden bij alle winkels in winkelcentrum Pendrecht. Een waardebon is niet inwisselbaar tegen contant geld. Ook wordt er geen wisselgeld uitgekeerd.

Wat houdt dit voor u als ondernemer in?

Nadat een prijswinnaar zich met een cadeaubon in uw winkel heeft gemeld, kun u deze inleveren bij Carla van Houten, voorzitter van de winkeliersvereniging en eigenaresse van Van Liesdonk Schoenen. Zij zorgt er dan voor dat het bedrag op uw rekening wordt overgemaakt.

Wij hopen u middels deze brief voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben, dan kunt u te allen tijde contact opnemen met één van de bestuursleden van de winkeliersvereniging.

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur
Carla van Houten

De afbeelding is de flyer van de kassabonnenactie zelf.