Kermes bij Stichting Educatief Centrum Pendrecht

Komend lang weekend is er weer Kermes bij Stichting Educatief Centrum Pendrecht.

Stichting Educatief Centrum Pendrecht in de Oosterlandstraat organiseert jaarlijks een Kermes. Het Turkse woord ‘kermes’ is verwant aan het Nederlandse woord ‘kermis’ en betekent ‘jaarmarkt’. Er zijn allerlei kraampjes, muziek, lekkernijen en activiteiten, dit keer gedurende vier in plaats van drie dagen: van donderdag tot en met zondag. Iedereen is van harte welkom.

De stichting zit al een aantal jaren in de Oosterlandstraat en zet allerlei activiteiten en projecten op om buurtbewoners aan te zetten tot emancipatie, maatschappelijke participatie en zelfredzaamheid. Zo zijn er onder andere voorlichtingsbijeenkomsten, sociale spreekuren, taallessen, opvoedingsondersteuning en huiswerkbegeleiding.

Datum en locatie
Donderdag 10 tot en met zondag 13 mei