Kerstconcert in de Sint Bavokerk

KERSTCONCERT met kerstsamenzang
zondag 22 december om 15.00 uur in de Sint Bavokerk
Het Licht van de wereld is geboren!

Het wordt alweer het 7e jaar dat dit georganiseerd wordt. We kunnen rustig zeggen dat het een traditie is geworden.

Elk jaar wordt er gevraagd: “wat voor verrassingen hebben jullie dit jaar met het kerstconcert?!”
Het programma is volgens een (inmiddels) beproefd recept en brengt voor elk wat wils: van klassiek tot modern. Maar wij verwachten ook dat u uw stem zult verheffen met de samenzang.

Zo maken we er samen een echte Kerstbelevenis van. Natuurlijk gaan wij u ook weer verrassen, maar wij hopen ook dat u ons gaat verrassen. “Waarmee dan?”, zult u denken. Verras uzelf (zeker als u de vorige keren er niet bij was) door te komen. Maak ook reclame bij familie, vrienden en kennissen om te komen. Zij zullen ook enorm blij verrast zijn dat zoiets mogelijk is.

De dagen zijn donker. Het kan koud en guur buiten zijn. De crisis maakt ons allemaal wat triester. Allemaal redenen om juist te komen! Want wij beloven u, dat u na afloop met warm en blijer gevoel naar huis gaat.

(bron: website van de Lourdesparochie)