Kerstconcert in de Sint Bavokerk

Behalve in de Open Hofkerk is er in december ook in de Sint Bavokerk op zondagmiddag een concert dat in het teken van Kerstmis staat. Klik door om de uitnodiging van de Lourdesparochie te lezen.
KERSTCONCERT 2011

zondag 18 december 2011
aanvang: 16.00 uur

Een lustrum!
Voor het vijfde achtereenvolgende jaar wordt in de Sint Bavokerk een kerstconcert gegeven. De eerste keer, in 2007, was het nog even wennen maar het was gelijk al een groot succes!
Een succes dat elk jaar groter wordt en dat willen wij de komende jaren verder uitbouwen.

Maar eerst dit jaar…
Een nieuw programma, met oude bekende gezichten maar ook met nieuwe gezichten en nieuwe geluiden.
De Sint Bavokerk is voor het kerstconcert al helemaal in kerstsfeer gebracht.
Wij brengen Kerstmis, speciaal voor u, al dichterbij.

Neem familie, vrienden en kennissen mee. Voor de kosten hoeft u het niet te laten (en dat is zeker in deze crisistijd mooi meegenomen) want de toegang is gratis!

Laat u verrassen, kom, geniet en zing ook mee. Iedereen is van harte welkom. Het thema van het concert is Ga je mee naar Bethlehem?

Medewerking aan het kerstconcert geven o.a. het Dames- en Herenkoor Sint Bavo, het koor van de Irakese gemeenschap, Rythm to the Lord (RTTL), het Ritmisch Koor Sint Bavo en het Priesterkoor. Traditiegetrouw is er na afloop chocolademelk en bisschopswijn.