Kerstconcert in de Sint Bavokerk

Het kerstconcert in de Sint Bavokerk is op zaterdag 22 december om 15.00 uur.
De Lourdesparochie kondigt het kerstconcert als volgt aan:

Elk jaar weer een feest!

Het is alweer het zesde achtereenvolgende jaar dat in de Sint Bavokerk een kerstconcert wordt gegeven.

Elk jaar proberen we het weer verrassend te maken maar ook de traditie, met name in de samenzang, willen we in ere houden. Zo maken we er samen een muzikale happening van.

Het definitieve programma krijgt vorm en daarin komen bekende gezichten voor maar u kunt ook weer verrassingen verwachten. Wat die zijn… dat verklappen we nog niet.

De Sint Bavo is voor het kerstconcert helemaal in kerstsfeer gebracht. Wij brengen Kerstmis, speciaal voor u, al dichterbij.

Neem familie, vrienden en kennissen mee. Voor de kosten hoeft u het niet te laten (en dat is zeker in deze crisistijd mooi meegenomen) want de toegang is gratis!

Laat u verrassen, kom, geniet en zing ook mee. Iedereen is van harte welkom.

Ga je mee naar Bethlehem ?!!!