Kerstconcerten in de St. Bavokerk

December is altijd een bijzondere maand, maar deze december wordt het in de St. Bavokerk wel heel bijzonder. Er zijn namelijk drie concerten gepland.

Het eerste concert wordt georganiseerd door de Filipijnse gemeenschap in samenwerking met de Filipijnse Ambassade. Dit concert is op zaterdag 2 december om 15:30 uur. Een indruk van wat dit ensemble brengt is te zien via: https://www.youtube.com/watch?v=SLrmfLRCxik

Het tweede concert wordt gegeven door het (in de wijk) welbekende Golden Circle Ensemble o.l.v. van John Bakker. Dit is altijd een garantie voor succes en veel luisterplerzier. Dit winterconcert omvat een aantal hoogtepunten uit de Messiah van G.F. Händel en past helemaal in de kersttijd. Daarnaast worden er nog een aantal Christmas Carols ten gehore gebracht. Dit concert is op zondag 10 december, aanvang 15:00 uur.

Het derde concert is het kerstconcert dat door de St. Bavokerk zelf wordt georganiseerd. Echt een concert van, voor en door de eigen wijk. Medewerking wordt verleend door het Popkoor Xing (uit Pendrecht) en door twee koren van de St. Bavokerk. Tijdens dit kerstconcert is er ook ruimte voor de eigen inbreng van de bezoekers,
want in het programma is ook samenzang opgenomen van bekende kerstliederen. Dit concert is op zondag 17 december om 13.30 uur.

Alle concerten zijn gratis te bezoeken. Na afloop is er steeds de mogelijkheid om, onder het genot van een consumptie, nog even na te genieten. U kunt uw hart dus helemaal ophalen aan drie (totaal verschillende) kerstconcerten. Het enige wat wij vragen is een vrijwillige bijdrage om tegemoet te komen in de kosten.