Kijk eens wat ik kreeg voor mijn vrijwilligerswerk

Bep van Munster was er 24 februari ook bij op de receptie in het Grand Café/Restaurant Zuiderkroon, bij Aafje, ter ere van Corrie le Comte-Les. Corrie was een maand lang de held van het project Buren voor Buren. Bep doet ook vrijwilligerswerk, maar dan heel ergens anders.
Ze liet een heel klein, en oh zo schattig kaartje zien dat ze gekregen had van voor haar vrijwilligerswerk. ‘Niet op de foto zetten hoor. Dat hoeft niemand te weten’, zei ze toen er een fototoestel op het kaartje gericht werd.
Het ging in Restaurant Zuiderkroon om de receptie om Corrie le Comte – Les in het zonnetje te zetten. Zij was in de maand februari de vrijwilliger van de maand in het kader van de campagne Pendrecht is Goed Bezig.
Bep van Munster is een heel andere vrijwilliger. En doet vrijwilligerswerk buiten Pendrecht. En zij is heer erg trots op de blijk van waardering, die zij kreeg van haar vrijwilligersplek.
‘De mensen, die ik bezoek, lijden aan atltzheimer en dementie, maar als ik kom maken we samen veel plezier. En zo’n kaartje maakt het allemaal nog mooier’, zei ze.