Kinder Service Hotels

Graag wil ik u op de hoogte brengen van onze organisatie in Pendrecht. Kinder Service Hotels biedt in de wijk Pendrecht opvang aan kinderen van 0 tot 13 jaar. Wij zijn geopend van 07.00 ur tot 19.00 uur en maar 5 dagen per week gesloten (vaste feestdagen).

Wij bieden opvang aan 61 kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar. En voor de leeftijd van 4 tot 13 jaar bieden wij aan 130 kinderen per dag opvang. Voor deze laatste leeftjdsgroep bieden wij opvang voor schooltijd, na school tijd in de vakanties, atv en studiedagen van de scholen. Sinds 1 april bieden wij in samenwerking met de Beatrix school en de Hoeksteen aan 85 kinderen ook tussenschoolse opvang.

Wij zouden graag een nieuwsbrief op jullie website willen plaatsen of misschien een directe link naar onze organisatie, waar ze dit op kunnen lezen. Het lijkt ons voor de ouder(s) erg prettig om te weten dat er een organisatie is in de wijk die hoogstaande kwalitatieve kinderopvang aanbied.En per 1 april ook tussenschoolse opvang.

Met Vriendelijke Groet,
Kinder Service Hotels