Kinderraad voor Internationaal KinderFeest 2006

Vrijdag 21 april om 13 uur start de vergadering van de Kinderraad in De Passage. Zondag 23 april vanaf 13 uur is het feest op Plein 1953 voor de Middelburgt.
De kinderraad zal worden geleid door Özge Albayrak van Instituut Het Centrum, Amina Fiddani van Over de Slinge Sommelsdijkstraat is griffier. Amina is de 5e van links en Özge staat rechts naast haar. Shendra Ursula en Victoria Fernando, beiden van de Hoeksteen, zullen de pers te woord staan. Zij zijn 2e en 5e van rechts op de foto.
Ed Goverde zal de voorzitter helpen in het goed leiden van de vergadering. Er zullen meerdere leden van de deelgemeenteraad zijn om de leden van de kinderraad bij te staan.
De andere leden van de kinderraad zijn:
Zehra Çifci, Kübra Durmaz, Bilal Karagöz, Selçuk Baran, allen van het Instituut Het Centrum,
Henny van Driel van Over de Slinge Sommelsdijkstraat,
Mohamed Ibrahim en Rens van de Merwe van Over de Slinge Krabbendijkestraat,
Mousje Lloyd, Rowan Stierman, Chris Hughne en Misgana Gebresilassi van de Beatrixschool.

Op Plein 1953 zullen kinderen vooraf verschillende acts instuderen en vanaf 15:00 uur zullen zij vanaf het podium hun kunnen vertonen. Er is een groep kinderen, die zich toegelegd heeft op het presenteren van het programma. Het wordt dus een feest voor en door kinderen.