Kortgeneflat sprak met buurtagent

Ze zijn erg actief, de VVE van de Kortgeneflat nog steeds bekend als de Shell flat. Ook zij nemen deel aan de door de Pendrecht Universiteit opgestarte VvE colleges. En ze doen meer.
Donderdag 24 november was de jaarlijkse bijeenkomst van de VvE van de Kortgeneflat (Shell-flat) bij Vitaal Pendrecht in het Servicepunt. Een belangrijke vergadering, want de veiligheid in en rondom de flat werd onder de loep genomen.

Als gast en deskundige op dit terrein was buurtagent, Han Adema, uitgenodigd om punt voor punt met de kopers te bekijken waar de verbeterpunten zitten. Han Adema was al weg overigens toen de foto gemaakt werd, maar hij heeft de VvE veel zinvolle zaken aan de hand gedaan en omgekeerd veel informatie gekregen van de vereniging over het flatcomplex en omgeving.

Die worden in dit berichtje natuurlijk niet genoemd. De groep is erg actief en heeft een meerjarenplan opgesteld waar steeds een stukje van wordt gerealiseerd. Het meerjarenplan beslaat een fors bedrag en er moet zorgvuldig gekeken worden hoe en waaraan dat uitgegeven moet worden.
De VvE doet ook mee aan de colleges die georganiseerd worden met de andere verenigingen in de wijk. De bedoeling was om er eind november weer één te organiseren, maar de agenda’s zitten in de laatste weken van een jaar overvol.

Een uitnodiging voor een vervolg gaat dan ook eind januari de deur uit.