Kunstborrel via Cineac te bekijken

De Kunstborrel Charlois zoekt het ook op een grotere schaal. Onlangs was de borrel in de Maassilo aan de Maashaven samen met die van Feijenoord. Cineac Charlois maakte er een impressie van en sprak met cultuurscout Arno Brouwer.
Kunstborrel Charlois en Feijenoord @Factory 010 / Maassilo

Onder die titel maakte Cineac Charlois een videobeeld van de eerste Kunstborrel Charlois en Feijenoord van 2013. Het was niet zomaar een borrel, de borrel vond namelijk plaats tijdens de opening van New Skool Rules 2013.

New Skool Rules is een terugkerende, 3-daagse internationale muziekconferentie waarbij alles draait om de New Skool muziekgenres en de New Skool doelgroep in het algemeen, de sector en de wereldwijde verspreiding. New Skool Rules wil het verleden, het nu en de toekomst met elkaar verenigen en wil de sector wereldwijd een push geven door een forum te creëren, waar mensen elkaar kunnen ontmoeten, kunnen netwerken, kennis kunnen delen en uiteindelijk ook zaken kunnen doen.

www.newskoolrules.com

De kunstborrel vond plaats in Factory010 (in de Maassilo, aan de Maashaven)