Leuk sfeertje onder vrijwilligers Pendrecht Zet Door

Op de foto zit nog maar een fractie van de vrijwilligers, die paraat waren vrijdag 17 december. Er was een helpdesk met Alina Cuartas van TREF als voorvrouw en met Riet Ferdinandusse derde van links en Ans van de Wijdeven daarnaast. Zij zorgden ervoor dat alle artiesten en alle betrokkenen op de juiste plek kwamen en hun natje en droogje kregen. Verder op de foto: Koos Heusdens, op de rug gezien, Ed Seibert met gele jas en zijn onafscheidelijke metgezel Arie van Vliet zorgden ervoor dat alle spandoeken van Opzoomer Mee op tijd op de juiste plaats hingen en dat er voor de start van het feest nog wat extra versiering in de bomen gehangen werd.
Tweede van rechts is de frontman van Vitaal Pendrecht, Gerard Boom en helemaal rechts zit accordeonist Smolenaars. Hij hield de sfeer gehuld in een kerstpak er in in het wijkgebouw De Middelburgt.

Zijn vrouw kende alle kleedkamers en begeleidde de artiesten naar hun plek. Achter de desk zaten verder Carla Heusdens en Mary Bos.
Voor een goed verloop op het podium zorgde Dick Muizer, de projectleider van De Middelburgt.