Maak je voor mijn ook reclame?

De nachtburgemeester van Pendrecht van 2003 tot 2005, Roger Huys heeft er weinig fiducie in. In een vorig artikel staan zijn bedenkingen tegen de gebiedscommissies.

Hij wilde zich inzetten samen met de mensen uit de wijken en dacht daarbij vooral aan Zuidwijk en Pendrecht. Dat doet Khadija Abdi ook. Het aardige aan Charlois is misschien wel dat er veel onafhankelijke lijsten zijn. Los van politieke partijen. In andere deelgemeenten gaan vooral politieke partijen door met politiek bedrijven op kleine schaal.

Rick Timmer denkt daar misschien heel anders over. Hij is actief in de Belangenorganisatie Charloisse Lagendijk en staat op de lijst van Leefbaar Rotterdam voor de gebiedscommissie Charlois.

“Ga je ook reclame voor me maken?”, was zijn vraag aan de redactie? Of het reclame is? Dat weet je nooit. Campagne voeren voor een politieke stroming is zeker in deze tijd, waar alles om emoties schijnt te gaan als de politiek om de hoek komt kijken, een lastige zaak.

Via bijgaande link is een interview met Rick te lezen op de site van die belangenorganisatie.