Marja de Bruyn onder de indruk van afscheidsceremonie

Marja de Bruyn, tot voor kort bestuurder van Woonstad Rotterdam schreef het volgende bericht aan Bien Hofman:

Dag Bien,

Zou je onderstaand bericht onder de aandacht van alle ‘helden’ en Pendrecht-professionals willen brengen?

Beste mensen,

Heel bijzonder was de dag van mijn afscheid! De bijeenkomst in Pendrecht heeft daarbij een grote indruk op mij achtergelaten. De vrijdag erna heb ik thuis jullie hele stapel cadeautjes uitgepakt en gezien hoe iedereen met persoonlijke aandacht en soms huisvlijt iets heel eigens heeft bijgedragen. Nogmaals veel dank daarvoor.

Uiteraard wens ik iedereen een heel vitaal 2012 en ongetwijfeld tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Marja de Bruyn

In het nieuws op deze website is het college in een aantal berichtjes geplaatst op 22 december 2012 te volgen.

Marja was overigens de eerste die de toga van de Pendrecht Universiteit droeg. De toga werd gemaakt door wijkbewoonster Naima Bulahruz. Naima maakt er nog twee, zodat er in verschillende maten in opgetreden kan worden. De bedoeling is dat bewoners in toga verschijnen. Voor Marja werd graag een uitzondering gemaakt. Zij nomineerde in 2007 de Pendrecht Universiteit voor de Beauty Contest Award georganiseerd door adviesbureau de Beuk en Kei, kenniscentrum stedelijke vernieuwing. De Pendrecht Universiteit kreeg die award ook echt op 7 juni 2007 in Utrecht.