Medailles uitgereikt bij carnavalsavond

Leuke band met leuke nummers die twee Martino’s op de carnavalsavond van de huurdersvereniging van de Zuiderkroon. Zij namen zo af en toe een korte pauze en dan werd er plaats gemaakt voor een gelegenheidsgezelschap. Hun instrumenten leken echt, maar maakten geen geluid. Het geluid kwam allemaal van één of andere geluidsdrager. Hun play backen was geweldig, perfect lip-synchroon.

En nummers die het publiek op de lachspieren werkte.

Ze deden de Zangeres zonder Naam alsof Mary Servaas nog onder ons was.

Ze kregen de meeste bezoekers mee in hun gezang.

In één van de pauzes verscheen de nachtburgemeester in een aparte outfit. Met een zilveren jacquet en met Ger in zijn Napoleon outfit aan de microfoon overhandigde hij medailles aan Joyce, Frieda en Wim. Zij hadden die medaille verdiend voor hun altijd elegante bedieningswerk in het restaurant.

Er was ook een speciale medaille voort Co Roos. Co zorgt er iedere morgen voor dat de gratis kranten in het restaurant komen.

Een minpunt vond de nachtburgemeester dat de medailles van vorig jaar niet omgehangen waren. Hij heeft zijn eigen burgemeestersketting altijd bij zich. Dus hem overkomt het bijna nooit dat als er een officieel moment komt, hij dan NIET zijn ambtsketting om kan doen.

Ondanks het hondenweer buiten was er in het Restaurant Zuiderkroon een prima carnavalssfeertje.