MEEDOEN IN EEN LEUKE LOOPGROEP?

MEEDOEN IN EEN LEUKE LOOPGROEP OF LEKKER ATLETIEKEN VOOR DE JEUGD,

HET KAN ALLEMAAL IN PENDRECHT

Rotterdam Atletiek, een van de topatletiekclubs van Nederland met topatleten als sprinter Churandy Martina, biedt ook mogelijkheden voor diegenen die alleen maar op een prettige manier willen bewegen.

Zo is er elke dinsdag en donderdagavond vanaf gymzaal Herkingenstraat van 19:00 uur een loopgroep voor zowel beginners als meer gevorderden. Vanaf het verzamelpunt Herkingenstraat gaat het meestal naar het Zuiderpark, waar de groep wordt verdeeld in beginners en gevorderden. Voor beide groepen is een aparte trainer. Het voordeel van lopen bij een atletiekvereniging is dat er ook naar looptechniek gekeken wordt en er spierverstrekende oefeningen worden gedaan. Ook wordt erop gelet dat beginners niet teveel doen. Hiermee voorkom je blessures.

Kom in sportkleding en op goede hardloopschoenen.

Er mag 4 x gratis meegetraind worden en de jaarlijkse contributie bedraagt ca. 130 euro.

Basisschooljeugd traint elke donderdagmiddag van 15:45 – 16:45 uur atletiek in de gymzaal van OBS Over de Slinge aan de Sommelsdijkstraat 19.

De training wordt gegeven door de twee talentvolle zussen Meruska en Maruska Eduarda.

Atletiek is sprint, verspringen, hoogspringen, kogelstoten, hordelopen, balwerpen, enz.

De contributie bedraagt ca. 100 euro per jaar.

Als blijkt dat je echt talent hebt, dan ben je bij Rotterdam Atletiek aan het juiste adres; wie meer wil kan naderhand ook op de Nenijto trainen bij toptrainers. Sinds kort is de Nenijto atletiekbaan namelijk een trainingscentrum voor topatletiek. Daar kun je een aantal Nederlandse topatleten aan het werk zien.

Meer weten?

Bel Aad van Dijk van Rotterdam Atletiek op 010 – 4151572 of mail naar aad@ra.nl Er is ook een site: www.ra.nl.

En kijk ook eens goed naar volgend promotiefilmpje.