Meewandelen door kern van Charlois

Op zaterdag 26 en zondag 27 augustus is er weer een rondleiding door de historische kern van Charlois.

Stichting Historisch Charlois organiseert iedere maand, op de laatste zaterdag en zondag van de maand, rondleidingen door Oud-Charlois. In dit oudste gedeelte van Charlois begon het 550 jaar geleden allemaal. Een gids vertelt u onderweg van alles over de omgeving, zoals over de gebouwen en de ontstaansgeschiedenis. De Maastunnel wordt daarbij niet vergeten. De wandeling heeft een lengte van circa 3,5 kilometer en duurt 80-100 minuten.

Datum en locatie
Zaterdag 26 en zondag 27 augustus, om 13.15 uur en 15.45 uur.
Vertrek en aankomst is bij Stichting Historisch Charlois, Wolphaertsbocht 105.

Aanmelden
Aanmelden kan via de website of telefonisch via 010-4806618. Aanmelden is niet verplicht, maar indien er op een bepaalde dag geen aanmeldingen zijn, kan het gebeuren dat de gids besluit om niet langs te komen. Kosten 5 euro per persoon, inclusief een informatiefolder en iets te drinken voor vertrek en bij terugkomst.