Met Aafje naar het CHIO

Het grootste internationale paardenevenement van Nederland vindt dit jaar plaats van 18 t/m 22juni in het Kralingse Bos. Mede dankzij de ‘Vrienden van Aafje’ kunt u via Aafje thuiszorg huizen zorghotels hierbij gratis aanwezig zijn!
CHIO Rotterdam dit jaar briljant!

Het CHIO Rotterdam gaat binnenkort voor de 66ste keer van start en maakt van dit briljante jubileum een waar feest.
Het grootste internationale paardenevenement van Nederland vindt dit jaar plaats van 18 t/m 22juni in het Kralingse Bos. U kunt genieten van dressuur en springen op het hoogste niveau door nationale én internationale ruiters. Maar er zijn ook shows, kinderactiviteiten, entertainment en het altijd gezellige ‘Stroodorp’. Kortom een uniek evenement om eventueel samen met familie, vrienden of buren naar toe te komen. Ook voor mensen in een rolstoel is er een speciaal terras aan de hoofdpiste.

Bent u ook van de partij?
Per pashouder/thuiszorgklant kunt u maximaal 4 kaarten voor één dag(deel) ontvangen.
Uitgifte op volgorde van binnenkomst, dus wie het eerst komt wie het eerst maalt. Meldt u aan bij Els Meijer.
Pashouders kunnen zich vóór 13 mei aanmelden voor maximaal vier gratis toegangskaarten:
– per mail naar: els.meijer@aafje.nl
– Per brief naar Aafje Grand Café Restaurant Zuiderkroon, ter attentie van Els Meijer. Vlissingenplein 108 , 3086 GZ Rotterdam.
Vergeet niet uw NAW-gegevens, telefoon- en Aafje Pasnummer, emailadres en voorkeur voor dagdeel en aantal kaarten te vermelden. Geef ook aan als u met een rolstoel wilt komen.
Wilt u nu al meer weten over dit unieke evenement. Kijk op
www.chio.nl
Hier vindt u ook het voorlopige programma.