Michel de Baan nieuwe ambassadeur Kindercampus Pendrecht

Maandag 10 januari werd het convenant Kindercampus Pendrecht ondertekend tussen de deelgemeente en de partners. Michel de Baan werd de ambassadeur van de Kindercampus Pendrecht.
Maandag ondertekende portefeuillehouder De Baan met partners het Convenant Kindercampus Pendrecht. De partners zijn basisscholen De Hoeksteen, De Koppeling, Over de Slinge en de Beatrixschool, Catalpa, Stichting Charlois Welzijn, Kinder Service Hotels, Woonstad Rotterdam en Thuis Op Straat. In het convenant bevestigen de partijen de onderlinge samenwerking en maken zij afspraken over de voortgang van deze samenwerking en de diverse verantwoordelijkheden die zij afzonderlijk hebben.

Al eerder werd Leonard Geluk, toen wethouder voor onder andere onderwijs, ambassadeur van de Kindercampus. Daarbij was ook de minister van WWI, Ella Vogelaar, aanwezig. Zij gaf toen, begin mei 2007, de start aan de kindercampus. De minster en de wethouder zijn inmiddels andere personen.
Nu heeft de Kindercampus Pendrecht een nieuwe beschermheer in de persoon van Michel de Baan, portefeuillehouder bij de deelgemeente Charlois.