Mimount is trots op haar wijk

Mimount Hammouche woont in de Herkingenbuurt. Zij kochten er een woning en wonen dus nog niet zo lang in Pendrecht. Daarvoor woonde ze in de Afrikaanderwijk en Bloemhof.

Aan het eind van de bijeenkomst met de gebiedscommissie wilde zij nog wel even kwijt dat ze de leus Pendrecht is Goed Bezig erg goed gevonden vond.

Volgens haar is Pendrecht goed bezig, dat wat zij in deze wijk meemaakt had ze nog niet gezien in de wijken waar ze daarvoor woonde op Zuid. De term van de campagne van een tijdje terug is volgens haar nog steeds van toepassing op de wijk en ze wilde dat de gebiedscommissieleden dat ook weten. Ze doelt dan op de aanpak van de Tuin op het Zuiden, op het Participatiecentrum van PIT010 en op de Kinderfaculteit.

Ze moedigde de commissieleden Quasam, Latifa en Soma aan om nog eens terug te komen en de Kinderfaculteit en andere initiatieven in de wijk goed te bekijken.