Misa Criolla in Open Hofkerk bijna uitverkocht

Signor tiempe da de nos otros! Klinkt het zondagmiddag in de Open Hofkerk uit de keel van León Lissitza en het koor dat hem beantwoordt. Het concert in het kader van de Zondagmiddagmuziek in de Open Hofkerk is nagenoeg uitverkocht.
Reikhalzend wordt uitgekeken naar het concert zondagmiddag 5 oktober in de Open Hofkerk.

León Victor Lissitza’s droom gaat in vervulling. Hij zingt de solo partij en het koor gaat met hem in discussie.

Zal de Signor zijn bede horen?

Mario Bosch maakte bijgaande foto in de kerk naast de Gedächtniskirche in Berlijn. Zo’n beeld hangt er niet in de Open Hofkerk. Is niet de traditie van de protestanten.

Maar of je nu gelovig bent of niet. Het muziekstuk van Ariel Ramirez is universeel. Op YouTube staat een filmpje met bijpassende actuele beelden.

Het concert is nagenoeg uitverkocht.

León zingt de avond ervoor op Holland’s Got Talent! Hij kreeg een golden ticket en de dag erna, dus in de Open Hofkerk.