Neeltje Jans viert Lentefeest op zondag 5 juni

Sylvia Schoovers van de Speeltuin vereniging Neeltje Jans schrijft de redactie van In de Kijkerd:
“Hallo, Ik ben Sylvia Schoovers van speeltuin vereniging Neeltje Jans, Kerkwervesingel 10, dinsdag 10 mei had ik een berichtje in jullie brievenbus gestopt betreffende een het Lentefeest van onze speeltuin. In het stukje tekst stond dat het Lentefeest gehouden zou worden op zaterdag 4 juni. Door omstandigheden kunnen wij het Lentefeest pas vieren op zondag 5 juni. Ik hoop dat ik niet te laat ben met dit bericht voor wat betreft de berichtgeving in In de Kijkerd. Met vriendelijke groet. Sylvia Schoovers.”
Helaas staat het berichtje al afgedrukt in de wijkkrant en is de verandering niet meer in dat blad te krijgen. Via deze weg hoopt de redactie van In de Kijkerd dat er op zondag 5 juni toch veel mensen een kijkje zullen nemen op de speeltuin aan de Kerkwervesingel 10. Het feest begint om 11:00 uur en duurt tot 16:00 uur. Toegang is gratis. En zijn verschillende leuke attracties en spelletjes te doen.