Nieuwjaarsbijeenkomst deelgemeente Charlois

De enthousiaste projetleider van Charlois 550! Joop van der Hoor, ja hij was wijkcoördinator van Zuidwijk, stuurde een reminder voor de nieuwjaarsbijeenkomst van de deelgemeente Charlois:

Hierbij nodig ik je (wellicht ter herinnering), mede namens de deelraad en het bestuur, van harte uit voor de nieuwjaarsbijeenkomst van de deelgemeente Charlois.

Het belooft een spetterende bijeenkomst te worden met muziek, figuren uit de middeleeuwen, loting van de Charlois 550 Cup, enthousiaste vrijwilligers én we krijgen een kijkje in het bloeiende verenigingsleven van Charlois! Het thema is;

Samen sterk in 2012!

Graag tot de 25e !

Joop van der Hor,

projectleider Charlois 550

Het plaatje spreekt nog meer tot de verbeelding. Volgens geruchten komt Karel de Stoute zelf. Hoe Joop dat voor elkaar gekregen heeft?

Wie zal het zeggen?

In ieder geval als je ff kan gaan. De Larenkamp is tenslotte ook vlakbij en had eigenlijk in Pendrecht moeten staan, maar helaas hij kwam in Zuidwijk.

In Pendrecht staat overigens wel de Karel de Stouteflat, dus …….