Nieuwjaarsreceptie Restaurant Zuiderkroon

Dat het een geslaagde avond was blijkt uit de foto’s van Gerard Boom. Hij, dagburgemeester Mario Bosch, een aantal bewoners van de Sliedrechtflat en vertegenwoordigers van De Stromen waren gelukkig nieuwjaar komen wensen.

Dorsman meldt verder:

Voor het eerst in zijn bestaan is het dagelijks bestuur er in geslaagd een voltallig bestuur te presenteren bestaande uit een zevental bewoners van de Zuiderkroon die geheel vrijwillig deze taak uit willen voeren.

Zonder in te gaan op de behaalde resultaten voor zowel de bewoners van het complex als de bewoners uit de omgeving die zich als donateur van de vereniging hebben aangemeld kan ik als aftredend voorzitter trots zijn op de inzet van alle bestuursleden.
Zonder hun onbaatzuchtige inzet voor een organisatie als onze vereniging was het niet gelukt om de behaalde resultaten te kunnen boeken.
Met deze achtergrond als basis voor een gezonde vereniging ziet het bestuur de toekomst dan ook vol vertrouwen tegemoet.

Cees Dorsman

secretaris HV Zuiderkroon