Excursie op de fiets
Op donderdag 27september maakten we met onze klas een fietstocht. Het was onze eerste fietstocht met de hele groep. We fietsten op een lang fietspad waar vroeger een spoorbaan (Havenspoorlijn) was. We fietsten naar de Oude Maas. Tijdens het fietsen moesten sommigen van ons verkeersregels maken. We reden via de nieuwe wijk Carnisselanden naar de
Read More...