Nog één nachie slapen en dan …..

morgenmiddag om 12:00 uur begint de Museumstraat in de Middelharnisstraat en op 3 plaatsen in de wijk kun je unieke zaken uit de collectie van 3 musea zien en ….. er is vanaf 12:00 uur een programma op verschillende locaties in de wijk.
De Middelharnisstraat is zaterdag 21 juni Museumstraat.

Om 12:00 uur opent Ed Goverde geboren en getogen Pendrechtenaar het programma.

Daarna is er tot 17:00 uur op verschillende plekken in de straat een divers programma in de huiskamer op nr 121 b, de Open Hofkerk en het Arboretum Pendrecht.

Je kunt je eigen verhaal vertellen aan de Stichting Rotterdam Vertelt.

In de huiskamer op nr 121 b is er van 14:00 tot 15:00 uur een gesprek met bijzondere bewoners olv Dennis Lausberg, directeur van Woonstad Rotterdam Zuid.

Popkoor Xing Rotterdam en het Museumstraatkoor gaan voor je optreden.

Organist Jan van Dijk bespeelt het fraaie Vierdag-orgel in de Open Hofkerk.

Je kunt meedoen aan een fotoworkshop die start in de huiskamer aan de Middelharnisstraat 121 b.

Stef Henderson is museumdirecteur en heeft de Kunstuitleen Rotterdam op bezoek.

Antonio Ponse is museumdirecteur in zijn eigen woning en heeft het Maritiem Museum Rotterdam op bezoek.

In de huiskamer is het Stedelijk Museum Schiedam op bezoek.

Bien Hofman geeft je een kijkje op het Arboretum Pendrecht.

Bij de huiskamer op Middelharnisstraat 121 b staat de informatiebalie waar je alle informatie van die dag kung halen.

Mis het niet!