Nomineer iemand voor de verkiezing ‘Rotterdammer van het Jaar’

De Stichting Ons Rotterdam organiseert ook dit jaar weer de verkiezing ‘Rotterdammer van het Jaar’.
De Stichting Ons Rotterdam organiseert in samenwerking met De Oud-Rotterdammer voor de 37e keer de verkiezing ‘Rotterdammer van het Jaar’. Men zoekt kandidaten die zich verdienstelijk hebben gemaakt voor de stad Rotterdam en zijn inwoners. U kunt nu zelf kandidaten nomineren voor deze verkiezing.

Het gaat vooral om Rotterdammers in dienende beroepen die iets extra’s doen. De leraar die met de leerlingen meer doet dan les geven, de verpleegster die extra zorg verleent, de wijkagent die ook als het even niet uitkomt er altijd voor je is, de betrokken huisarts die een steun en toeverlaat is, kortom: mensen die voor anderen een stapje extra doen, iemand waarvan u denkt: die mag weleens extra in het zonnetje worden gezet. Iemand waarvan u denkt: ja, die persoon is een echte Rotterdammer van het jaar.

Kent u zo’n bijzondere Rotterdammer, die zich belangeloos inzet voor zijn medeburgers, schroom dan niet om hem of haar voor te dragen. Stuur voor 31 juli naam en adres van uw kandidaat en de reden van uw nominatie naar:
Stichting Ons Rotterdam
3008 HG Rotterdam
Of email naar info@onsrotterdam.nl

Uit de kandidaten wordt door een verkiezingscommissie een drietal genomineerden gekozen. Daarop kunnen Rotterdammers hun stem uitbrengen. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de Rotterdamse Dag, die ditmaal op 17 oktober wordt georganiseerd in de bibliotheek aan de Hoogstraat.