Nostalgische wandeling langs de havens

Stichting Ons Rotterdam presenteert komend weekend een diapresentatie over de Rotterdamse haven.

De winterdiavoorstellingen bij Stichting Ons Rotterdam gaan weer van start. Dat betekent dat er iedere maand een diavoorstelling plaatsvindt over een nostalgisch Rotterdams thema.

Op zondag 15 oktober neemt de stichting u aan de hand van vele originele kleurendia’s mee voor een wandeling door de Rotterdamse haven. De presentatie is in handen van Chris Vennix, onder andere bekend van het boek ‘Het oude stukgoed’.

Reserveren
Iedereen is van harte welkom. De toegang is gratis, reserveren is wel noodzakelijk, in verband met het beperkte aantal plaatsen. Dit kan via 010-4804513 of via info@onsrotterdam.nl. Graag onder vermelding van naam, adres en het aantal personen.

Datum en locatie
Zondag 15 oktober, 14.00-16.00 uur
Stichting Ons Rotterdam, Kerkwervesingel 53 (kruising Bruinissestraat)