Oeral Kozakkenkoor en Uzory opnieuw in Sint Bavokerk

Op vrijdag 17 april zal het Oeral Kozakkenkoor en het muziekensemble Uzory uit Oekraïne opnieuw een concert geven. De aanvangstijd is 19:30 uur. Het concert zal in het teken staan van het naderende Paasfeest. Dat feest is in de Russisch Orthodoxe traditie groter dan het kerstfeest.
Wie het concert van het Oeral Kozakkenkoor in de Sint-Bavokerk op 19 december 2008 gemist heeft, krijgt een nieuwe en unieke kans.
Het koor zal een speciale Paasuitvoering geven op vrijdag 17 april 2009. U moet weten dat Pasen het belangrijkste feest in de Russisch Orthodoxe traditie is.

Net als in december gebeurt dat in de Sint Bavokerk en opnieuw wordt het koor begeleid door het Oekraïense muziekensemble Uzory.
De dirigent is net als eind vorig jaar Gregor Bak.

De aanvangstijd is 19.30 uur.

De prijs is zoals dat bij een normaal concert van het koor en het ensemble het geval is. Op 19 december ging het om een feestelijke afsluiting van de lustrumviering van Vitaal Pendrecht en was er sprake van extra sponsoring en subsidie. Dit concert moet haar eigen geld opbrengen.

In de voorverkoop kosten de kaarten € 12,50
(voor houders van een Rotterdam of De Stromen Pas € 10,-).

Aan de zaal betaalt u € 15,- voor een kaart.

Kinderen kunnen het concert gratis bijwonen.

De kaarten zijn te koop bij de Bewonersorganiatie Pendrecht, wijkgebouw De Middelburgt, Sint Bavokerk en Poelier ’t Haasje.