Ondernemers hebben nu WhatsApp-groep veiligheid

Via een speciale WhatsApp-groep op het gebied van veiligheid kunnen de winkeliers elkaar nu snel informeren.
Een bericht van de Pendrechtse wijkagenten:

‘Naar aanleiding van een geslaagde ondernemersavond die onlangs plaatsvond is eergisteren de WhatsApp-groep ‘Winkelcentrum Pendrecht’ live gegaan. In samenwerking met de afdeling Stadsontwikkeling van de gemeente Rotterdam, Winkeliersvereniging Pendrecht, de ondernemers, Stadsbeheer, het Stedelijk Jongerenteam, Vitaal Pendrecht, de Zakenpartner en Stadstoezicht zal er de komende jaren gewerkt worden aan een schoner, veiliger en aantrekkelijker winkelcentrum. De groepsapp op het gebied van veiligheid was één van de door de ondernemers aangedragen ideeën. Top! Elkaar op een snelle en makkelijke manier kunnen informeren is essentieel in een gezamenlijke aanpak. Ergens in november zullen alle andere ideeën en plannen gepresenteerd worden tijdens een ondernemersavond. Binnenkort volgt hierover meer informatie.

Vriendelijke groet,

Uw buurtagenten Ruben van der Meijde & Theo Spronk’