Op 24 april is het weer Internationaal Kinderfeest

In Pendrecht wordt het dit jaar ook groots gevierd. Niet op het terrein van het Turks Huis aan de Oosterlandstraat. Dat is binnenkort verleden tijd omdat het Turks Huis een nieuw onderkomen heeft aan de Sommelsdijkstraat. Het is echter nog niet leeg dus nog even wachten maar volgend jaar wordt het vast daar gevierd. Voor dit jaar is er een mooi alternatief, de samenwerking is gezocht met de Rotterdam Voetbalvereniging Kocatepe, Oldegaarde 425, Rotterdam Zuid.

Het wordt een groot kinderfeest met Hakim van Sesamstraat, een volksdansvoorstelling, theatergroep De Regenboog en natuurlijk wordt er ook gevoetbald. Neem je vriendjes, vriendinnetjes, zusjes, broertjes, vader en moeder mee. Laat zien dat je ook in een vrolijke en vredige wereld wilt wonen. Want dat is het thema voor dit mooie feest.

Op de website van Kocatepe www.rvvkocatepe.nl is een aparte pagina aan het kinderfeest gewijd.