Open dagen Educatief Centrum Pendrecht

Vrijdag 22 juni, zaterdag 23 juni en zondag 24 juni 2012 zijn er open dagen van het Educatief Centrum Pendrecht aan de Oosterlandstraat. Dagelijks van 10:00 tot 21:00 uur.
Het affiche is in twee talen dus iedereen kan ermee over weg, toch?

In het weekend van 22 t/m 24 juni gebeurt er van alles op de Oosterlandstraat bij het Educatief Centrum in Pendrecht.

Dat centrum is te vinden op de Oosterlandstraat nummer 2 en of het Noordgouwepad 10. Maar voor het vindgemak zetten de mensen van het centrum Slinge op het affiche.

Van alles te doen, ja!

Want:

Er is vergunning verleend aan de heer O. Koruyucu, die namens de Stichting Educatief Centrum Pendrecht vergunning aanvroeg, voor een drietal opendagen op vrijdag 22 juni 2012, zaterdag 23 juni 2012 en zondag 24 juni 2012 van 09.00 uur tot 22.00 uur in de Oosterlandstraat, het grasveld nabij de Oosterlandstraat en het grasveld nabij het Noordgouwepad.

Tevens is er een ontheffing verleend van de Zondagswet om voor 13:00 uur openbare vermakelijkheden te houden.

Aldus de deelgemeente Charlois.

Het affiche spreekt verder voor zich.