‘Open Summer Trainingen’ door profhonkballer

Bij de Portland Poema’s geeft deze zomer een voormalig profhonkballer speciale trainingen.

Honkbalclub Portland Poema’s zit, net als nog enkele sportclubs, aan de (Verlengde) Zuiderparkweg, nabij de rotonde met de Drechterweide. De club organiseert deze zomer de ‘Open Summer Trainingen’ onder leiding van coach Aldrich Guzman. Deze voormalig profhonkballer speelde in 2012 en 2013 bij Cincinnati Reds in de Verenigde Staten.

De trainingen
De trainingen vinden plaats op de woensdagen en zijn verdeeld in een groep van jeugdspelers (t/m 12 jaar), een groep jongeren (vanaf 13 jaar) en een groep senioren dames en heren. Iedereen is van harte welkom om mee te doen.

De data zijn als volgt:
Woensdag 26 juli, en 2, 9 en 16 augustus

Dit zijn de tijdstippen waarop de verschillende groepen spelen:
Jeugd t/m 12 jaar: 16.00-18.00 uur
Jongeren vanaf 13 jaar: 18.00-20.00 uur
Senioren vanaf 18 jaar: 20.00-21.30 uur

Het adres is Zuiderparkweg 608.

Aanmelden
Meedoen? Meld je dan even aan. Stuur een e-mail naar honkbal@portlandpoemas.nl en geef hierbij je leeftijd door en de datum waarop je wilt meedoen.

Meer informatie
Voor meer informatie kun je bellen met Bill via 06-53389770, of kijk even op de website.