Oproep: haal de bezem door de straat

In de nieuwe In de Kijkerd staat een oproep om de wijk schoon te houden. Op zaterdag 19 september, de dag van Pendrecht Fietst Zich Fit en de jaarmarkt, halen bewoners ook de bezem door Pendrecht:

Schoon genoeg van het zwerfvuil!

Dat denkt u, dat denk ik, dat vinden we allemaal. We gaan die zwervende ergernis eens goed aanpakken. U en ik, wij dus. En dat waren we allang van plan. Opzoomer Mee helpt ons bij het uitvoeren van dit verlangen. Op zaterdag 19 september a.s. worden op Plein 1953 bezems e.d. aangeboden. De bezem erdoor! Terwijl stadsvader Aboutaleb een dag eerder op de Keep It Clean Day het inspirerende voorbeeld geeft, gaat Pendrecht samen met Bospolder en het Oude Westen aan de slag. En we maken onze wijk schoner dan de rest van Rotterdam!

Ik reken op 15 straten uit Pendrecht. U kunt bellen met Opzoomer Mee 010-2131055 en vragen naar Jurgen Groenenboom en uw straat aanmelden. Vertel hem uw plan en zeg hoeveel het gaat kosten. Het maximum is 100 euro. Het gaat vast lukken!

Met vriendelijke groet van Jan van de Vrijwillige Roteb