Oproep: wie heeft nog verhalen en beeldmateriaal Valckensteyn?

Stichting Vitaal Pendrecht doet een oproep voor verhalen over en beeldmateriaal van Valckensteyn.

Het Valckensteyn Magazine dat werd gemaakt naar aanleiding van de Valckensteyn-reünie bevat al allerlei verhalen en foto’s over het vroegere bejaardencentrum aan de Burghsluissingel. In een eerder nieuwsbericht is er alles over te lezen.

Inmiddels zijn er nog meer verhalen en foto’s binnengekomen, want Valckensteyn leeft nog volop in de herinneringen van veel mensen die er op de een of andere manier bij betrokken waren. Stichting Vitaal Pendrecht wil daarom graag nog veel meer verhalen en beeldmateriaal verzamelen, zodat er mogelijk een tweede boekje over Valckensteyn gemaakt kan worden.

Heeft u verhalen en/of beeldmateriaal?
Heeft u nog mooie en leuke verhalen over Valckensteyn te vertellen, of kent u iemand die dat kan? Heeft u nog oude foto’s liggen? Iedereen die materiaal kan aanleveren, wordt uitgenodigd dit bij Stichting Vitaal Pendrecht aan te leveren. Of u er nou gewoond of gewerkt heeft, familie had wonen of op een andere manier een binding ermee had, dat maakt niet uit. Alles is welkom.

Contactgegevens
Materiaal aanleveren kan per e-mail via Bien Hofman, B.hofman@stichting-vitaalpendrecht.nl of u kunt het langsbrengen bij of opsturen naar Stichting Vitaal Pendrecht, Plein 1953 nr. 192, 3086 EM Rotterdam. Meer informatie is te verkrijgen via e-mail of telefonisch via 010-4809346.