Opstart van Vier het Leven in Pendrecht

Opstart initiatief ‘samen uit, samen genieten’ van Vier het Leven

Goedemiddag, zo begint Petra Wooning haar bericht:

“Graag wil ik u informeren over het feit dat Vier het Leven haar initiatief ‘samen uit, samen genieten’ wil gaan opstarten bij u in de wijk.

Vier het Leven biedt volwassenen van 65+ de gelegenheid om in kleine groepjes onder begeleiding van een enthousiaste vrijwillig(st)er te genieten van een middag/avond uit in het theater.

Hiervoor zijn wij op zoek naar gedreven vrijwillig(st)ers die het leuk vinden om met maximaal 3 ouderen een middag/avond uit te gaan. De begeleiders zorgen ervoor dat de gasten zorgeloos kunnen genieten en halen onder andere de gasten thuis op met eigen auto en brengen ze ook weer thuis. Het is dan ook fijn als de vrijwilliger een auto met 4 instap deuren heeft.

Indien mogelijk, zouden wij het hartstikke fijn vinden als u ons wilt helpen met het vinden van deze vrijwilligers. Met alle plezier lever ik bijvoorbeeld een kleine tekst aan om bewoners op te roepen om zich aan te melden als vrijwilliger bij Vier het Leven.

Graag verneem ik wat u van ons initiatief vind en of u ons wellicht kan en wil helpen. Alvast bedankt en mocht u vragen hebben, neemt u dan gerust contact op.

met vriendelijke groet
Vier het Leven

Petra Wooning
Regiocoördinator

T: 06 589 06 333
E: petra@4hetleven.nl

De website www.4hetleven.nl geeft meer inzicht in waar de organisatie voor staat.