Orgelconcert door twee duo’s tijdens Zondagmiddagmuziek

Twee duo’s voeren op zondag 27 mei een concert uit in de Open Hofkerk.

Op zondag 27 mei staat weer een concert in de serie Zondagmiddagmuziek gepland. Dit keer voeren twee duo’s de Flute Sonata (in a, HWV 374) van G.F. Händel en de Toccata (ind, BuxWV 155) van D. Buxtehude en vele andere mooie werken uit. Het gaat om het duo Javier Francesca Ajossa (orgel) en Hester Verhoeff (viool), en het duo Martien de Vos (orgel) en Hester Constance Sannier (fluit). Alle musici studeren aan het conservatorium Codarts in Rotterdam.

Zondagmiddagmuziek
Zondagmiddagmuziek is een samenwerkingsproject van de Protestantse Wijkgemeente Slinge en Stichting Vitaal Pendrecht en wordt ondersteund door de gebiedscommissie Charlois. Het vindt al een aantal jaren plaats en de concerten zijn altijd goedbezocht.

Reserveren
Kaarten kosten 6 euro per stuk (voor pashouders 4 euro en kinderen t/m 12 jaar gratis). Deze zijn verkrijgbaar aan de zaal of te reserveren via openhofconcerten@gmail.com

Datum en locatie
Zondag 27 mei, aanvang 15.00 uur (zaal open vanaf 14.30 uur)
Open Hofkerk, Middelharnisstraat 153A

Meer informatie over de concerten staat op de website van Zondagmiddagmuziek.

Klik op de flyer om deze in het groot te bekijken.