Orgelconcert op zondagmiddag 17 februari

Zondagmiddag 17 februari om 15:00 uur is het volgende concert in de Open Hofkerk. Dit keer zijn er organisten en dwarsfluitspelers, die er een mooi zondagmiddagconcert van zullen maken.
Zondagmiddag 17 februari 2008 is er in het kader van de “Zondagmiddagmuziek in de Open Hof Kerk” een concert van muziekstudenten van Codarts, Rotterdams Conservatorium.

Aanvang 15:00 uur , Einde ca. 16:45 uur.

De musici zijn:

Annemarie Dür – altviool
Wim Does – orgel
Jan Hoegee – orgel
Hugo Bakker – orgel

Compostities van J.S. Bach, Joh. Chr. Bach, G. Ph. Telemann, Flor Peeters en Guy Bovet.

Toegang € 5,00; pashouders € 3,00 en kinderen gratis.

In de pauze zijn consumpties verkrijgbaar. De Open Hof Kerk Pendrecht staat op de hoek van de Middelharnisstraat en de Sliedrechtstraat, ca. 5 minuten lopen vanaf het Metrostation Slinge. De concerten worden mede mogelijk gemaakt door de deelgemeente Charlois, door de Nieuwe Unie en door de kerkenraad van de Protestantse Wijkgemeente Pendrecht – Heijplaat.