Over de Slinge genomineerd

Verkiezing Sportiefste basisschool van Nederland 2013

De obs Over De Slinge is genomineerd voor de verkiezing van sportiefste basisschool van Nederland. NOC/NSF en de KVLO organiseren eens in de 2 jaar deze verkiezing. Na een selectieprocedure waaraan verschillende scholen mee hebben gedaan, is Over De Slinge er in geslaagd de finale te bereiken.

De school is erg trots op de nominatie en schrijft:

“Op 15 mei zullen tijdens deze finale in Amsterdam 8 scholen strijden om de titel van sportiefste basisschool. Een groep van 25 kinderen mag mee naar Amsterdam. Hier zullen er voor deze kinderen verschillende clinics zijn. Ook zal (een deel van) deze groep een podiumpresentatie gaan geven. Op deze dag is het ook de bedoeling dat we onze school presenteren en aangeven waarom wij denken recht te hebben op deze titel. Daarnaast zullen verschillende mensen van de school door de jury geïnterviewd worden. Door de nominatie krijgt de school al een waardecheque van € 1.000,- die besteedt mag worden aan sportmaterialen.”

Nou allemaal duimen dat de school naast die € 1.000,- waardecheque de hoofdprijs wint.

En kijk ook eens op de website van Over de Slinge. Er is een directe link bovenaan deze pagina.