Overval snackbar Hans op tv bij Bureau Rijnmond

Het opsporingsprogramma Bureau Rijnmond besteedt vanavond (donderdag) aandacht aan onder andere de overval op snackbar Hans in januari.

Vrijdagavond 16 januari, rond 23.45 uur, werden de eigenaren (een man en zijn vrouw) en hun zoon overvallen aan de achterkant van hun zaak. Hier, in de Baarlandhof, wilden zij net wegrijden nadat ze hun zaak hadden afgesloten. Twee mannen bedreigden hen met een vuurwapen waarbij een vechtpartij ontstond. Het gezin raakte hierbij gewond en moest worden overgebracht naar het ziekenhuis. De politie was snel ter plaatse en controleerde in de omgeving meerdere auto’s en personen. Daarbij werd een vuurwapen aangetroffen en werd de inzittende van de betreffende auto meegenomen voor verhoor. De daders zijn nog voortvluchtig.

Bureau Rijnmond
TV Rijnmond heeft sinds kort een nieuw opsporingsprogramma: Bureau Rijnmond. Dit is iedere donderdag te zien om 17.25 uur (daarna ieder uur herhaald tot vrijdag 17.00 uur). Hierin vragen politie en justitie uit de regio Rijnmond uw hulp bij het oplossen van misdrijven. De presentatie is in handen van Suzanne Mulder.

De politie wil heel graag weten wie de daders herkent of wie getuige is geweest van de brute overval op snackbar Hans. Heeft u tips? Bel met de politie: 0900-8844. Als u anoniem wilt reageren, bel dan met Meld Misdaad Anoniem: 0800-7000.

De uitzending zal ook terug te kijken zijn via de website van TV Rijnmond.