Overzicht activiteiten zomervakantie

Het is halverwege de zomervakantie en hier volgt een overzicht van de activiteiten die nog komen gaan.

In de zomervakantie worden altijd extra activiteiten voor de jeugd georganiseerd. Zo was er onlangs de Beachweek op Plein 1953 en vinden er nog veel meer activiteiten in en rondom Pendrecht plaats.

Hier een kort overzicht van de nog geplande activiteiten de komende tijd:

Ontdek de Blauwe Verbinding
Ontdekkingstocht langs de Blauwe Verbinding. Het startpunt is Zuiderpark Avonturen Point, Oldegaarde 345. Routes starten tussen 13.00-17.00 uur.
Woensdag 2, 9 en 16 augustus, en zaterdag 5, 12 en 19 augustus

Rolling Nights Zuiderpark
Een skatetocht door het Zuiderpark. Verzamelpunt is Thuis op Straat Zuiderpark, Oldegaarde 21 (Sportplaza Zuiderpark, nabij de Vaanweg). Deelname gratis.
Vrijdag 4, 11 en 18 augustus 19.00-20.00 uur

Spelletjesdag speeltuin
Spelletjesdag bij speeltuin Neeltje Jans aan de Kerkwervesingel 10. Deelname gratis.
Zondag 6 augustus 12.00-16.00 uur

Zomerfestival
Speeltuinvereniging Wielewaal in de Rollostraat 95a organiseert een Zomerfestival met onder andere een schuimbaan, quad rijden, klimtoren, roetsjbaan, poedelbadje, waterspelletjes, nagels pimpen en natuurlijk heel veel water.
Zaterdag 19 en zondag 20 augustus 12.00-21.00 uur

Kano, waterfiets, kajak en step Zuiderpark
Maak een rondje door de grote vijver in het Zuiderpark met een kano, waterfiets of kajak of maak een rondje door het park op een step. Dit kan bij Zuiderpark Avonturen Point (ZAP). ZAP is de gehele zomervakantie 7 dagen per week geopend: maandag t/m vrijdag tussen 13.00-17.00 uur, en in het weekend tussen 13.00-19.00 uur.

Bron foto: Zuiderpark Avonturen Point