Pendrecht Theater speelt deze maand weer

Het Pendrecht Theater treedt deze maand op met ‘Midwintervriendschap’.

Deze maand speelt het Pendrecht Theater drie keer: op 24, 28 en 31 januari. De voorstelling heet ‘Midwintervriendschap’ en gaat over verschillende soorten vriendschappen. Aristoteles, een oude Griek, zei: ‘Je hebt drie soorten vriendschap: vriendschap voor het plezier, voor het nut, en ware vriendschap.’ Maar wat is vriendschap nog, in een tijd waarin mensen soms vijfhonderd Facebookvrienden hebben? Waarin ouderen worden afgescheept met een robot als vriend?

(klik op de flyer om deze in het groot te bekijken)

Pendrecht Theater
In 2017 speelde het gezelschap ‘Midzomeravondliefde’, in 2016 ‘Decemberdagen’. En er zijn nog veel meer voorstellingen geweest in de afgelopen circa tien jaar dat het Pendrecht Theater bestaat. Het begon ooit allemaal in de ruimte waar nu de Aldi zit. Later verhuisde men naar de overkant, naar de Toneelwinkel op Plein 1953. Inmiddels vinden de repetities alweer enkele jaren plaats bij Stichting Vitaal Pendrecht. Het gezelschap bestaat uit verschillende culturen, jong en oud, de meesten afkomstig uit de wijk zelf. De voorstellingen zijn succesvol en trekken altijd veel publiek aan.

Data en locatie
Woensdag 24 en woensdag 31 januari, aanvang 19.30 uur (zaal open 19.00 uur)
Zondag 28 januari, aanvang 15.00 uur (zaal open 14.30 uur)
Stichting Vitaal Pendrecht, Plein 1953 nr. 192

Toegang gratis of eventueel een vrije gift.

Reserveren
U kunt kaarten reserveren via Stichting Vitaal Pendrecht, telefonisch 010-4809346 via of per e-mail b.hofman@stichting-vitaalpendrecht.nl