Pendrecht Theater speelt Midzomeravondliefde

In juni is er een nieuwe voorstelling van het Pendrecht Theater: Midzomeravondliefde.

Midzomeravond in Pendrecht. Romantische liefde, moederliefde, internetliefde, kalverliefde, verboden liefde en nog veel meer liefdes. Het Pendrecht Theater speelt er over. Een sprankelende en ontroerende voorstelling met toneel, muziek en verhalen, gespeeld door drie generaties spelers. Wat als je oma verliefd wordt, of de ouders van je meisje je beneden hun stand vinden? Wat als je jeugdliefde opeens weer opduikt, of je moeder dement wordt? Wat als je de bus naar je liefde in Lloret de Mar mist en je schoonmoeder je bijna opeet? En bestaat moederliefde nog?

Reserveren
Reserveren kan op werkdagen tussen 10.00-15.00 uur bij Stichting Vitaal Pendrecht, Plein 1953 nr. 192, of telefonisch via 010-4809346.

Datum en locatie
Stichting Vitaal Pendrecht, Plein 1953 nr. 192
Woensdag 21 en woensdag 28 juni om 19.30 uur. Zondag 2 juli om 15.00 uur.