Pendrechtenaren kunnen naar concert ‘Beethoven 5’

Er zijn honderd kaarten beschikbaar voor Pendrechtenaren die naar het concert ‘Beethoven 5’ willen.

Het Rotterdams Philharmonisch Orkest bestaat honderd jaar en nodigt daarom per Rotterdamse wijk honderd bewoners uit om dit samen te vieren. Per wijk zijn voor bijna alle concerten dit jaar honderd kaarten beschikbaar gesteld voor wijkbewoners, onder de noemer ‘Kennen wij elkaar al?’. Elke wijk gaat weer naar een ander concert.

‘Beethoven 5’
Zo kunnen Pendrechtenaren naar het concert ‘Beethoven 5’. Dit concert wordt verzorgd door Nathalie Stutzmann (dirigent) en Kirill Gerstein (piano). Het vindt plaats op zondag 18 november om 14.15 uur in de grote zaal van De Doelen. Aanmelden om kans te maken op een kaartje is nu al mogelijk.

Meer informatie & aanmelden
Meer informatie, de spelregels, het aanmeldformulier en wat stukjes te beluisteren muziek, staan op de website van het Rotterdams Philharmonisch Orkest.