Pendrechtse raadfoto in Charlois krant

In de Charlois krant staat onder de foto de volgende tekst:

Herkent u deze plek?

Samen met Historisch Charlois doken we ook deze maand voor u in de soos met foto’s van het Charlois van toen. Uw herinneringen aan deze plek kleuren dit plaatje verder in.

Onder de goede inzenders verloten we een boekje met historische foto’s uit Charlois. Dit keer een foto die gemakkelijker lijkt dan hij is, denken we. Vertel ons waar dit is, wat u ziet én wat uw herinneringen aan deze plek zijn. In de volgende editie plaatsen we de oplossing, samen met uw meest bijzondere herinneringen. Mail de oplossing / uw verhaal voor 5 oktober naar communicatie@charlois.rotterdam.nl. Geen e-mail? Schrijf naar deelgemeente Charlois, afdeling Communicatie, Antwoordnummer 80522, 3080 WB Rotterdam (een postzegel is niet nodig).

Dagburgemeester Mario Bosch heeft de oplossing en zijn herinneringen al gemaild, hij hoopt dat meer mensen dit zullen doen want dat gebouw was jarenlang beeldbepalend voor Pendrecht. Mario maakte ook de onderste foto die de huidige situatie op deze plek laat zien.