Picknick voor vrijwilligers in Charlois

De gebiedscommissie Charlois organiseert een picknick voor alle vrijwilligers in Charlois.

Volgende week zaterdag 16 september organiseert de gebiedscommissie Charlois een grote picknick voor alle vrijwilligers uit Charlois. De gebiedscommissie heeft bewondering voor deze mensen die zich vrijwillig inzetten voor hun buurt en medemens en wil hen graag bedanken. Vorig jaar werd dat in december gedaan met het Charlois Vrijwilligersfeest in Theater Zuidplein, en nu is gekozen voor een picknick bij het Paviljoen aan het Water.

Aanmelden
De picknick is bedoeld voor iedereen die zich bij een Charloisse vrijwilligersorganisatie als vrijwilliger inzet. Aanmelden voor de picknick kan door het sturen van een e-mail naar cdebruin@cvd.nl Graag hierbij vermelden: de naam van de organisatie en de namen van de vrijwilligers van de organisatie die naar de picknick willen komen. Een bevestiging wordt teruggestuurd.

Datum en locatie
Zaterdag 16 september, tussen 11.00-14.00 uur