Presentatie met oude en nieuwe Rotterdamse dia’s

Bij Stichting Ons Rotterdam is op zondag 15 april een presentatie met dia’s van het oude en nieuwe Rotterdam.

In de diapresentatie komen dia’s voorbij met beelden van zowel het oude als het nieuwe Rotterdam. De presentatie maakt deel uit van de reeks winterdiavoorstellingen die Stichting Ons Rotterdam ieder jaar organiseert over nostalgische Rotterdamse thema’s.

Reserveren
Iedereen is van harte welkom. De toegang is gratis, reserveren is wel noodzakelijk, in verband met het beperkte aantal plaatsen. Dit kan via 010-4804513 of via info@onsrotterdam.nl Graag onder vermelding van naam, adres en het aantal personen.

Datum en locatie
Zondag 15 april, 14.00-16.00 uur
Stichting Ons Rotterdam, Kerkwervesingel 53 (boerderijwoninkjes op de hoek van de Kerkwervesingel/Bruinissestraat)