Presentatie over Scheepvaartkwartier bij Ons Rotterdam

Stichting Ons Rotterdam presenteert een diavoorstelling over het Scheepvaartkwartier.

In de reeks winterdiavoorstellingen bij Stichting Ons Rotterdam is het dit keer de beurt aan het Scheepvaartkwartier.

Het Scheepvaartkwartier ligt langs de Nieuwe Maas: aan de Willemskade, Westerkade en Parkkade. Het is cultureel erfgoed en werd rond 1840 ontworpen. Een groot deel van de wijk doorstond de Tweede Wereldoorlog. Tegenwoordig behoort het kwartier tot de top 20 van rijkste wijken van Nederland.

De presentatie wordt verzorgd door Ed v.d. Ven.

Reserveren
Iedereen is van harte welkom en de toegang is gratis. Reserveren is noodzakelijk in verband met het beperkte aantal plaatsen. Dit kan via 010-480 45 13 of 010-480 63 73 of via info@onsrotterdam.nl. Graag onder vermelding van naam, adres en het aantal personen.

Datum en locatie
Zondag 17 december, 14.00-16.00 uur
Expositiewoning aan de Kerkwervesingel 53 (hoek Kerkwervesingel/Bruinissestraat)